Verhuur tenten en overig

Naast het eigen gebruik voor onze wekelijkse scoutingactiviteiten zijn onze tenten en overige materialen ook (bijna) allemaal te huur. Tenten en veel van onze overige materialen worden ook aan particulieren verhuurd (in tegenstelling tot het gebouw). Overigens verhuren wij ‘onszelf’ ook… Heeft u ondersteuning (mankracht) nodig bij een project of evenement? Wij gaan graag met u in overleg!

Het verhuren van (de ruimtes/lokalen in) het scoutinggebouw en verscheidene materialen is voor Scouting PVG een belangrijke bron van inkomsten. Het gebouw en de materialen zijn eigendom van de beheerstichting van de Pastoor Vroomansgroep.

Onze tenten en materialen zijn oa ideaal voor al uw feesten en bijeenkomsten thuis, zoals communies en examenfeesten. Voor de beschikbaarheid van onze tenten en overige materialen (zie hieronder) kunt u contact opnemen met verhuur@scouting-pvg.nl

Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende tenten die we verhuren en de huurprijzen. De huurprijzen van onze overige materialen vindt u hier in de categorie Verhuur.

Verhuur Tenten

Hieronder vind u de verschillende tenten die wij verhuren. Het opzetten en afbreken wordt volledig verzorgd door vrijwilligers van Scouting PVG!

Wij verhuren de volgende verblijfs- en slaaptenten:

(5 x) Patrouilletent, max. 4 volwassenen:

• Type: Ruimtevaarder incl. duikluifel
  • Afmeting: (b) 240 x (l) 400 x (h) 200 cm
  • Gebruik: slapen
  • Personen: ca 4
  • Huurprijs: € 15,- per dag / € 25,- per weekend / € 50,- per week

(4 x) Groepstent, max. 20 volwassenen:

• Type: MS-14 (groen, 2x) en Sudan 3 (wit, 2x)
  • Afmeting: ca. (b) 450 x (l) 600 x (h) 220 cm
  • Gebruik: slapen / verblijf
  • Personen: ca 20